VANDAAG BESTELD = MORGEN IN HUIS     IN EUROPA GEPRODUCEERD     100% GELD-TERUG GARANTIE     14 DAGEN OMRUILGARANTIE

Persbericht rechtszaak nabootsing
Knap’man® compressiebroek
Persbericht 23 januari 2018

Persbericht rechtszaak nabootsing Knap’man® compressiebroek

Persbericht 23 januari 2018

Knap’man® daagde in 2017 Megmeister Ltd. voor de rechter in verband met nabootsing compressiebroek.

Shapewear Europe B.V., houder van merknaam Knap’man®, heeft op 24 april 2017 Megmeister Ltd. in kort geding gedagvaard voor de rechtbank van Den Haag, aangaande inbreuk op diverse geregistreerde auteurs- en modelrechten van Shapewear Europe B.V. met betrekking tot de Knap’man® compressiebroek met gerichte compressiezones alsmede slaafse nabootsing daarvan.

Shapewear Europe B.V. was van mening dat Megmeister Ltd. met de destijds door Megmeister Ltd. aangeboden compressiebroek inbreuk maakte op die rechten.

Voordat het kort geding tot een zitting is gekomen, hebben beide partijen in november 2017 geschikt.
Daarbij is onder andere afgesproken dat de destijds door Megmeister Ltd. aangeboden compressiebroek uit de markt wordt gehaald.
Megmeister Ltd. zal in de toekomst geen nieuwe compressiebroek maken welke lijkt op het door Shapewear Europe B.V. geregistreerde model (de Knap’man® compressiebroek) en/of inbreuk maakt op de geregistreerde auteurs- en modelrechten van Shapewear Europe B.V.

Revolutionaire Knap’man compressiebroek
Knap’man® heeft een supersterke compressiebroek ontwikkeld met een revolutionaire compressiewaarde. De gerichte compressiezones volgen de anatomie van het lichaam en geven een optimale compressie op de juiste plek. Hierdoor is de werking van de compressiebroek uniek.
Dit innovatieve en technisch geavanceerde produkt zorgt voor een optimaal draagcomfort en het behoud van de volledige bewegingsvrijheid van de sporter.

Inmiddels worden de compressiebroeken van Knap’man® gebruikt door spelers in alle grote voetbalcompetities.

KLANTENSERVICE: +31 (0)228-593359
Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur