VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
Maatvoering & Wasvoorschriften
De artikelen op knapman.nl zijn bijzondere artikelen en vragen een zorgvuldige behandeling.
Welke maat heb ik nodig?
In principe kun je bij de artikelen op Knapman.nl uitgaan van je standaard ondergoedmaat.
Mocht je behoorlijk ontwikkelde bovenbeenspieren hebben, waardoor de omvang van de bovenbenen vrij groot is, adviseren wij bij de compressiebroek een maat groter dan je standaard ondergoedmaat.
Ter controle kun je de onderstaande maattabellen hanteren. Deze staan ook weergegeven bij de producten in de online-shop.
Maattabel compressiebroek:
Maattabel compressieshirt:
Maattabel Sport BH:
Mag ik de compressiekleding passen?
Passen mag uiteraard. Draag tijdens het passen (van de compressiebroeken) wel even ondergoed eronder. Voor de beste werking draag je de compressiekleding normaal gesproken direct op de huid, zonder ondergoed.
Kan ik de compressiekleding gewoon wassen?
Je kunt de kleding wassen, maar wel met onderstaande was-instructies:
- Niet wassen in temperaturen boven 30 graden
- Uitsluitend wassen met gelijke kleuren
- Niet in de wasdroger
- Niet strijken
De Knap'man compressiekleding bevat permanent ingebouwde zilverionen, wat zorgt voor een antibacterieële werking en geurneutralisatie.
De onderkant van de broekspijpen voelen erg strak aan?
Zeker als je niet gewend bent een compressiebroek te dragen, kan de Knap'man compressiebroek aan de onderkant van de broekspijp strak aanvoelen. Onze ervaring leert dat dit gevoel tijdens het sporten verdwijnt.
Bestellen
Wanneer wordt mijn artikel verzonden en wanneer ik deze verwachten?
Wij versturen onze bestellingen iedere (werk)dag en hanteren een Next Day Delivery.
Als je op werkdagen vóór 14.00 uur (i.v.m. pick-up tijden) een bestelling plaatst, dan kun je deze de eerstvolgende werkdag thuis verwachten.
Je ontvangt per e-mail track&trace informatie om de bestelling te kunnen volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling binnen 24 uur annuleren, mits deze nog niet is verzonden. Een annulering kun je doorgeven per mail of telefoon.
Betaling
Welke betaalmogelijkheden heb ik bij Knapman.nl?
Je kunt bij ons met vrijwel alle mogelijke betaalmogelijkheden afrekenen, afhankelijk van het land vanwaar je de bestelling plaatst. In Nederland kun je betalen met Ideal, Creditcard (Mastercard & Visa), PayPal en een bankoverschrijving (overboeking).
Verzending & Bezorging
Wat zijn de verzendkosten van Knapman.nl?
Voor de meeste landen hanteren wij verzendkosten van €7,50 per bestelling, ongeacht de grootte van de bestelling.
Hoe wordt mijn bestelling bij mij geleverd?
Wij maken gebruik van de grote postbezorgingsbedrijven, zoals PostNL en DHL.
Als de bezorger de bestelling bij jou thuis bezorgt, dien je een handtekening te zetten ter ontvangst.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra we jouw bestelling in behandeling hebben genomen en verstuurd hebben, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen per mail. In deze mail vind je ook een track-and-trace code, waarmee je de bestelling kunt volgen.
Je kunt ook inloggen met je accountgegevens en bij de betreffende order (onderop) de trackinginformatie vinden.
Ruilen & Retouren
Binnen welke periode kan ik een artikel retourneren?
Voor retourzendingen hanteren wij een retourperiode van 14 dagen.
Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen en/of ruilen?
Als je van ons een artikel ontvangt, willen wij je vragen uiterst zorgvuldig hiermee om te gaan. Bij elke bestelling ontvang je duidelijke aantrek- en behandelingsinstructies. Wij vragen je om deze nauwkeurig door te lezen en te volgen. Door verkeerde behandeling beschadigde artikelen kunnen wij niet terugnemen of vergoeden.
Daarnaast raden wij je aan om onze artikelen, die over het algemeen base layer/onderkleding zijn, eerst te passen met daaronder je eigen ondergoed.
Indien een artikel niet past, of het artikel om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoet, dan bestaat de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen te ruilen of retourneren. Alleen ongebruikte en ongedragen artikelen, in originele verpakking, nemen wij retour.
Let op: artikelen welke met 70% of meer zijn afgeprijsd, kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Wie betaalt de verzendkosten als ik mijn bestelling retour stuur?
De verzendkosten én het verzendrisico voor een retourzending zijn voor eigen rekening.
In het geval van een ruiling nemen wij eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikel?
De garantie op onze producten bedraagt één maand. Het aankoopbewijs dat je na bestelling per mail ontvangt, is tevens je garantiebewijs.
Zijn er defecten die niet onder de garantie vallen?
Defecten die duidelijk zijn ontstaan door een onzorgvuldige behandeling of 'normale' slijtage, kunnen wij helaas niet vergoeden. Bijvoorbeeld slijtage aan de kleding door externe omstandigheden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slijtage door wrijving met kunstgras. Onze broeken worden gebruikt als slidingbroek en zijn hier ook voor ontworpen, maar zullen hierdoor wel na verloop van tijd slijtage tonen. Dit verstaan wij onder normale slijtage.
Heb je nog andere suggesties?
Wij zijn ons er van bewust dat onze klantenservice of webshop altijd verbeterd kan worden. Heb je suggesties? Wij horen ze graag! Mail ze naar info@knapman.nl